جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شهروندان مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان هشدار داد:

شهروندان مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر عامل این شرکت گفت: با توجه به روند کاهش دما و احتمال یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و اتصالات در برخی از شهرهای استان ،لازم است که هم استانی ها برای جلوگیری از یخ زدگی و خرابی کنتور و اتصالات منزل خود تمهیداتی را به کار ببرند.

حمیدرضا کرم وند اضافه کرد: پوشاندن کنتور ،لوله و اتصالات آب به وسیله گونی،پارچه ضخیم،پشم شیشه و...از یخ زدگی کنتور و اتصالات جلوگیری می نماید.

کرم وند به مشنرکان لرستانی توصیه کرد و گفت: در صورت مشاهده یخ زدگی کنتور از ریختن آب جوش برروی آن و یا گرفتن شعله مستقیم به آن جدا خودداری نمایید.

کرم ند گفت:۵۶۰ هزار مشترک آب و ۲۵۰ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات این شرکت هستند ،سال گذشته علی رغم اطلاع رسانی مکرربیش از۶۱۰۰ فقره کنتور در اثر سرما خراب گردید.

همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از مشترکان روستایی درخواست نمود که کلیه  هشدارهای این شرکت را جدی گرفته و از کنتور و اتصالات منازل خود در برابر سرما محافظت نمایندچرا که هزینه تعویض کنتور های خراب شده بر عهده مشترکان می باشد.

وی در پایان اضافه کرد:در صورت بروز یخ زدگی کنتور منزل خود حتما با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت به مشکل آنها رسیدگی شود.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)