شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

عقدقراردادبیمه درمانی همکاران درمراحل نهایی می‌باشد /بالاترین خدمات به همکاران از اولویت های ما در قرارداد جدید بیمه می باشد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان :

عقدقراردادبیمه درمانی همکاران درمراحل نهایی می‌باشد /بالاترین خدمات به همکاران از اولویت های ما در قرارداد جدید بیمه می باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، در گفتگو با مهندس شفیعیان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت از آخرین مراحل عقد قرارداد بیمه همکاران خبر داد. 
 وی بیان کرد باتوجه به چالش هایی که در سطح بیمه مرکزی و وزارت نیرو در بحث دفترچه های فیزیکی وجود داشت موجب اخلال در روند خدمات رسانی به همکاران  صنعت آب و برق در کل کشور شد که با اصرار و و تلاش مدیرعامل محترم و سایر همکاران حوزه درمان داشتیم مجوز  خدمات  بیمه درمانی را برای موارد خاص بیمارستانی بصورت آنلاین  اخذ کردیم. 

مهندس شفیعیان توضیح داد: خوشبختانه با جلسات و رایزنی هایی که داشتیم از ۱۲ بیمه مشهور کشور در استان دعوت کردیم در چارچوب فرآیندهای قانونی مدارک و پیشنهادات خود را ارائه نمایند و در نهایت شرکت بیمه ای که بیشترین خدمات را ارائه خواهد داد مشخص شده که ان شاء الله در روزهای آینده و بعد از مراحل قانونی و ثبت نام اسامی همکاران و افراد تحت تکفل و ایجاد کد های کاربری، عقد قرارداد نهایی خواهد شد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)