جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

عملیات لایروبی کانال های انتقال آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز در سراب کمندان با تلاش جهادی همکاران شرکت آب وفاضلاب استان لرستان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد؛

عملیات لایروبی کانال های انتقال آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز در سراب کمندان با تلاش جهادی همکاران شرکت آب وفاضلاب استان لرستان انجام شد.

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از پایان عملیات اجرایی لایروبی و شستشوی کانال  انتقال آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز که بر اثر بارش های سیل آسا مسدود شده بود خبر داد.

مدیرعامل  شرکت آب وفاضلاب لرستان در گفتگو با خبرنگاران از اتمام عملیات اجرایی لایروبی و شستشوی کانال انتقال آب شهرهای ازنا و الیگودرز خبر داد و تاکید کرد: به محض وقوع  انسداد در ورودی کانال انتقال آب شرب  در سراب کمندان که ناشی از بارندگی های سیل آسا به وجود آمده بود مدیر بحران شرکت ، مدیران امور آب و فاضلاب ازنا و الیگودرز و همکاران بهره برداری و توسعه آب دو شهرستان به منطقه اعزام شدند و عملیات رفع انسداد کانال های آب با سرعت آغاز شد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه سراب کمندان  آب شرب دو شهر ازنا و الیگودرز را تامین می کند، متناسب با حجم انسداد کانال های انتقال آب، تجهیزات و نیروی انسانی  از ستاد شرکت و دو شهرستان در محل حاضر شده و عملیات اجرایی لایروبی را طی مدت  ۲ روز با موفقیت به اتمام رساندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در پایان تاکید کرد : در زمان عملیات اجرایی لایروبی، آب شرب هر دو شهر از منابع از پیش تعیین شده دیگر تامین شد و خوشبختانه با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته هیچ گونه افت فشار و یا قطعی آب شرب در هر دو شهر اتفاق نیفتاد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)