جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برنامه ریزی گسترده و جهادی برای اجرای شبکه آبرسانی به ۴۰۰ روستا درسطح استان لرستان در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب خبر داد.

طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای لرستان اجرا می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برنامه ریزی گسترده و جهادی برای اجرای شبکه آبرسانی به ۴۰۰ روستا درسطح استان لرستان در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب لرستان، مدیرعامل این شرکت از برنامه ریزی گسترده و جهادی برای اجرای شبکه آبرسانی به ۴۰۰ روستا درسطح استان لرستان در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب خبر داد.

 مهندس حمیدرضا کرم وند در ادامه گفت: درحال حاضر ۳۰۰۰ روستا در استان وجود دارد و از  این تعداد حدود ۱۵۳۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب وفاضلاب قرار دارند که بعد از یکپارچه سازی درسطح شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی تلاش شده است درراستای سیاست های این یکپارچگی (توزیع عادلانه آب)، خدمات رسانی به روستاها را افزایش داده و به همین منظور در طی حدود ۶ ماه با اقدامات فوری وضربتی که توسط همکاران و با استفاده از امکانات موجود صورت گرفته، تعداد ۱۰۰ روستا که دارای مشکلات مختلفی درحوزه تامین آب بودند به فوریت حل شده است.

مدیرعامل شرکت افزود: با رایزنی و بازدیدهای مختلف و برگزاری  جلسات با نمایندگان مجلس و مقامات دولتی درحال برنامه ریزی و مطالعات میدانی جهت افزایش روستاهای تحت پوشش برای اجرای شبکه آبرسانی هستیم ودرهمین راستا تعداد نزدیک به ۴۰۰ روستا را که اغلب آنان تا بحال تحت پوشش خدمات شرکت نبوده اند شناسایی و در تلاشیم تا دریک بازه زمانی کوتاه، شاهد اقدامات موثری برای این روستاها باشیم.

وی درخصوص همکاری سایرنهادها گفت: برای اجرایی نمودن این اقدام اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است که  امیدواریم با مذاکرات خوبی که با نمایندگان مردم درمجلس صورت گرفته و همچنین نگاه مثبت مدیریت ارشد استان لرستان بتوانیم دربودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارمناسبی برای این پروژه ها مصوب وتخصیص داده شود.

لازم به ذکراست که تعداد مشترکین روستایی دراستان لرستان ۱۳۹ هزارمشترک می باشد.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)