پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر بهره برداری و توسعه شبکه آب لرستان از اقدامات انجام گرفته در شش ماهه اول سال خبر داد

مدیر بهره برداری و توسعه شبکه آب لرستان از اقدامات انجام گرفته در شش ماهه اول سال خبر داد

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و آب بدون درآمد این شرکت از عملکرد شش ماهه خود گفت.

خشایار نامداریان مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:بخشی از درآمد شرکت از طریق استفاده برخی از مشترکین از انشعاب غیر مجاز هدر رفته و منجر به ضرر و زیان به شرکت و ضایع شدن سایر شهروندان می شود.به همین دلیل پس از شناسایی انشعابات غیر مجاز این دفتر اقدام به نصب انشعاب در محدوده شهری و روستایی کرده است.

نامداریان گفت:در برنامه نصب انشعابات آب در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۵۲۰۷ فقره نصب انشعاب آب شهری و ۳۶۰ فقره انشعاب روستایی انجام گرفته است.

نامداریان ادامه داد:اقدامات انجام شده در این خصوص شامل:خاتمه دادن به پیمانهای نیمه تمام ادوار گذشته،ساماندهی و نظارت بر نصب انشعابات آب،برگزاری دوره کارگاه آموزشی برای ناظرین نصب،پیگیری قرارداد نصب جدید انشعاب آب با شرکتهای دارای گواهی صلاحیت بهره برداری مطابق فهرست بها بهره برداری سال ۹۹، انجام صورت جلسات تحویل زمین و تجهیز کارگاه و تجهیز اکیپ های نصب آب و ماشین آلات پیمانکاران مطابق فرمت شرایط خصوصی می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت آب و فاضلاب جهت خدمات دهی هرچه بهتر، نیاز به مشارکت شهروندان لرستانی درزمینه خرید امتیاز آب و فاضلاب را دارد.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)