چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از خسارت سیل به تاسیسات آب شرب۷ روستای استان خبر داد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از خسارت سیل به تاسیسات آب شرب۷ روستای استان خبر داد

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،مدیر عامل این شرکت از خسارت وارده به روستاهای شهرستان سلسله و الیگودرز خبر داد.

حمید رضا کرم وند گفت : شرکت آب و فاضلاب لرستان با توجه به اخطار های مکرر در خصوص بارندگی های شدید، با برگزاری جلسات متعدد کمیته بحران نسبت به آماده کردن تیم های عملیاتی با امکانات موجود ، آبگیری تمامی مخازن با حداکثر ظرفیت برای قطعی احتمالی آب شرب ، نصب علمک بر روی چاهها ، مهار خطوط انتقال آبی که در معرض احتمالی سیل بودند و...خود را برای مقابله با سیل آماده نمود.

کرم وند گفت:  در اثر بارندگی های اخیر در حدود ۳ کیلومتر از  خطوط انتقال آب شرب  روستاهای پرسک علیا و سفلی در شهرستان سلسله خسارت وارد شده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان الیگودرز به ۵ روستا علاوه بر خطوط انتقال آب به مخازن و شبکه توزیع خسارت وارد شدکه بازسازی ۴ دهنه چشمه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از هزینه های خسارت سیل به این روستاها گفت: هزینه عملیات اجرایی درروستاهای شهرستان سلسله بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در روستاهای الیگودرز ۶۰ میلیارد ریال می باشد.

کرم وند در پایان ادامه داد که خوشبختانه علی رغم شدت بارندگی ها و با توجه به آمادگی برای مقابله با این حوادث مشکل خاصی در تامین آب شرب روستاها وجود مداشت و مواردی که نیاز بوده بوسیله تانکر انجام گرفته است.

 

لازم به ذکر است که دو روستای سیل زده شهرستان سلسله دارای جمعیتی بالغ بر  ۱۶۰ خانوار و ۵ روستای شهرستان الیگودرز ۲۰۰ خانوار می باشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)