جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان: بالا بردن آگاهی مردم در مراقبت از کنتورهای آب تاثیر گذار است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان: بالا بردن آگاهی مردم در مراقبت از کنتورهای آب تاثیر گذار است

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل این شرکت از یک قدم روبه جلو در جهت نهادینه شدن یک فرهنگ اجتماعی حفاظت از کنتورهای آب منازل خود در برابر سرما در شهرهای استان خبر داد.

حمید رضا کرم وند گفت:بی شک نقش رسانه در امر آگاهی بخشی به آحاد مردم در مراقبت از کنتور منازل خود بی تاثیر نبوده و به نظر می رسد هرچه میزان آگاهی و اطلاع رسانی در این زمینه افزایش یابد میزان خسارت به کنتور های مشترکین کاهش می باید.

 

مهندس کرم وند در این خصوص گفت:این شرکت تدابیر بسیاری اندیشیده تا مانع از مشکلات بوجود آمده در خصوص یخ زدگی کنتور ،اتصالات و شبکه آب در شهرهای استان شود به همین منظور از هفته های قبل از  ورود سرما اقدام به اطلاع رسانی به موقع با شیوه های اجتماعی انجام داد.

 

وی اضافه کرد:جالب است این که بدانید مردم فهیم لرستان با هوشیاری به موقع و با بکارگیری از اطلاعات و روش های علمی شرکت آب و فاضلاب در خصوص حفاظت از کنتور و اتصالات منازل خود مانع از خسارت به آنها شدند.به طور مثال در زمستان سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ کنتور در شهر الیگودرزشکسته شد در حالی که در سرمای ۱۷ درجه زیر صفر در این شهرآمار شکستگی کنتور تاکنون ۵۰ عدد بوده که این نشان از رشد فرهنگی و اجتماعی مردم نسبت به این معضل اجتماعی شده است.

 

 

کرم وند از اشاره ای به سایر خدمات رسانی در سرما کرد و گفت:به جز یخ زدگی کنتور همکاران ما در  شهرهای الیگودرز و ازنا با ترکیدگی برخی از خطوط انتقال آب،قطع برق و مختل شدن ایستگاههای پمپاژ  آب روستاها، و مسدود شدن بسیاری از جاده های روستایی خدمات رسانی این شرکت را با کندی مواجه کرد که البته با همکاری پرسنل زحمتکش این مشکلات هم پشت سر گذاشته شد.

در پایان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از همکاری کلیه مردم استان قدردانی نمود.

 

 

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)