پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد: رفع مشکل ۳۶۰ روستا ی لرستان در ۹ ماهه اول سال۹۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد: رفع مشکل ۳۶۰ روستا ی لرستان در ۹ ماهه اول سال۹۹

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به بحث یکپارچگی شرکتهای آبفا شهری و روستایی گفت:پس از یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی ،وضعیت آبرسانی از طریق اجرای طرح های آبرسانی،مهندسی مجدد و تعمیر تاسیسات بهبود یافت.

حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت: از ابتدای سال تاکنون  با مهندسی مجدد و تعمیر تاسیسات توانسته ایم مشکل آب ۳۶۰ روستا برطرف کرده به طوری که در همین بازه زمانی این روستاها از آب آشامیدنی سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد :همچنین با اجرای طرح آبرسانی در ۸۶ روستا ی استان با هزیته ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان آبرسانی به این روستاها انجام گرفته که در صورت تخصیص به موقع آبرسانی به روستاهای استان لرستان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: عملیات آبرسانی به این روستاها به صورت اجرای خط انتقال آب،اجرای شبکه داخلی روستاها،حفر و تجهیز چاه،اجرای ایستگاه پمپاژ و نیرو رسانی برق بوده است.

کرم وند اضافه کرد: سامانه پاسخگویی به مشترکین (۱۲۲) از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۸ هزار حوادث آب در روستاهای استان را ثبت کرده است.با توجه به این که این سامانه به صورت شبانه روزی درخدمت هم استانی بوده آمادگی ثبت گزارشات ناشی از شکستگی لوله آب و فاضلاب،گرفتگی فاضلاب،خرابی کنتور،قطع آب ، افت فشار،کیفیت آب،فقدان درب منهول و ...را دارد. 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)