شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مشترکین توصیه های محافظت از کنتور آب رادر برابر سرما جدی بگیرند

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان اظهار داشت :

مشترکین توصیه های محافظت از کنتور آب رادر برابر سرما جدی بگیرند

 

 

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت در حاشیه جلسه با معاونت مشترکین و درآمد شرکت و در گفتگو با خبرنگار سایت آبفا درخصوص محافظت از کنتورها و تاسیسات آب در فصل سرما توسط مشترکین تاکید کرد.

وی در این خصوص توضیح داد با توجه به این که ملاک ارزیابی ما از میزان مصرف آب کنتور های نصب شده مشترکین می باشد و هرگونه ایراد و خللی در کارکرد این کنتورها موجب ایجاد هزینه های غیر واقعی و در نتیجه بروز مشکلات اداری برای مشترک خواهد شد.

اکبریان خاطرنشان کرد یکی از موارد عمده خربی کنتورها ی آب عدم محافظت آنها در برابر سرما توسط مشترکین است که همین مسئله موجب ترکیدگی کنتورها و خسارت مالی و اتلاف وقت مشترک در رفت و آمد جهت رفع مشکل به امور مشترکین خواهد شد.

اکبریان با یادآوری این نکته که طبق آیین نامه های شرکت مهندسی آبفا کشور هزینه تعویض کنتورهای ناشی از هرگونه خسارت و خرابی که براثر سهل انگاری مشترک صورت گیرد برعهده خود مشترک می باشد تشریح کرد که با رعایت مواردی همانند عایق بندی کنتورو تاسیسات آبی که در محیط باز هستند به وسیله پارچه های ضخیم ،گونی و یا پوشال و هرنوع عایق در دسترس ،عدم حرارت مستقیم و یا ریختن آب جوش بر روی کنتور و اتصالات آن می توان از یخ زدگی آنها جلوگیری نمود.

یاسر اکبریان در پایان عنوان کرد که سال گذشته در سطح استان بویژه شهرستان های شمالی نزدیک به ۲۸۰۰ فقره کنتور براثر سرما دچار یخ زدگی و از رده مصرف خارج شده بودند که انتظار داریم مشترکین عزیز حتما به این توصیه ها جهت جلوگیری از بروز خسارت توجه نمایند و در صورت مشکل در این خصوص جهت راهنمایی با سامانه۱۲۲شرکت تماس حاصل نمایید.

   

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)