جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مشترکین محترم مراقب یخ زدگی وآسیب کنتوروتاسیسات آب خود باشند.

معاون خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آبفا:

مشترکین محترم مراقب یخ زدگی وآسیب کنتوروتاسیسات آب خود باشند.

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، باتوجه به فرارسیدن فصل سرما وتغییرات ناگهانی و به تبع آن احتمال یخ زدگی کنتورهای آب، شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از مشترکین خود درخواست نمود درجهت اجرای تدابیر حفاظت کنتور از یخ زدگی ،کنتور و اتصالات خود را توسط پوشش مناسب استتار نمایند.

مرتضی یاراحمدی معاون خدمات مشترکین و درآمد گفت:با کاهش دما از مشترکین کل استان درخواست می شود که با استفاده از گونی کنفی،پارچه های ضخیم،پشم شیشه ،خاک اره و ....کنتور و اتصالات منازل خود را عایق بندی کرده و از یخ زدگی آنها جلوگیری نمایید.

یاراحمدی اضافه کرد که مشترکان توجه داشته باشند که در صورت یخ زدگی کنتور از حرارت دادن مستقیم کنتور و ریختن آب جوش بر روی آن جدا خودداری نمایید.

معاون  خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خاطرنشان کرد که این شرکت ۵۹۱۶۵۸ مشترک شهر و روستا داشته که در حدود ۹۰ درصد آنها در سامانه  پیامک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان لرستان  ثبت شده است.

در ادامه بابایی پورمدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت در این خصوص اضافه کرد: برابر آئین نامه شرکت مهندسی آبفا کشور در صورت یخ زدگی و شکستگی کنتور آب در فصل سرما هزینه ی تعویض آن بر عهده مشترک می باشد که البته روابط عمومی این شرکت درراستای اطلاع رسانی به مشترکین در جهت حفاظت از کنتور آب  ،اطلاعاتی با همین مضامین در سایت شرکت ، تهیه ونصب تعدادی بنر درسطح شهر، همچنین آموزش  و چگونگی نگهداری از کنتور و اتصالات در شبکه های مجازی اقدام نمود.

درپایان مهدی بابایی پور گفت:از مشترکین هم استانی شهر و روستا خواهشمندیم که در صورت یخ زدگی و خرابی کنتور منزل خود با سامانه شبانه روزی ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت به درخواست آنها رسیدگی شود.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)