يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

معافیت ۱۴میلیاردی مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

معافیت ۱۴میلیاردی مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال از آب بهای ۶۱ هزار مددجوی تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از ابتدای سال جاری تاکنون بخشوده شده است.  

یاسر اکبریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت این نهادها  جهت معافیت از هزینه‌های آب بها،بایستی تاالگوی اعلام شده مصرف داشته باشند ودرصورت مصرف بالای الگو تا سقف الگو معاف و مابقی براساس تعرفه های مصوب اعمال خواهد شد

وی ادامه داد: علاوه بر بخشودگی ها، امسال ۲۱۶ فقره انشعاب رایگان به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی لرستان واگذار شده است.

اکبریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۰۲ میلیارد ریال از مشترکان بخش های خانگی و تجاری طلب دارد تصریح کرد: ۲۸ فقره انشعاب آب به واحدهای صنعتی نیز واگذار شده است و هشت هزار و ۱۵۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به مجاز شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ هزار و ۵۰۰فقره انشعاب فاضلاب و ۱۱ هزار و ۳۰۰فقره انشعاب آب به مشترکان استان فروخته و پنج هزار و ۸۸۸ اشتراک فاضلاب نیز نصب شده است.

۶۱۰ هزار مشترک آب و ۳۰۴ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)