يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نصب پمپ ومخزن برای طبقات وفوقانی الزامی است

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

نصب پمپ ومخزن برای طبقات وفوقانی الزامی است

 

 

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درخصوص الزامی بودن نصب همزمان پمپ ومخزن برای طبقات وفوقانی درسطح استان تاکید کردند 

یاسر اکبریان  درگفتگو باخبرنگاران  در خصوص نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه آب گفت: با مشترکینی که به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند، برخورد قانونی خواهد شد.
یاسر اکبریان اظهار کرد: هر مشترکی که به دلیل افت فشار شبکه نیازمند استفاده از پمپ برای تقویت فشار آب داخل ساختمان باشد می بایست بین پمپ و کنتور از مخزن ذخیره آب استفاده کند.

وی افزود طبق بند ۲-۳۴-۴ آیین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب کشور در مواردی که در شبکه افت فشار و یا کمبود آب وجود دارد مشترک اجازه نصب پمپ بر روی شبکه آب به طور مستقیم را نخواهد داشت و در صورت تخلف، شرکت نسبت به قطع انشعاب آب تا برچیدن پمپ اقدام خواهد نمود.

اکبریان به مشکلات ناشی از نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه آب اشاره و تاکید کرد این اقدام باعث نشان دادن مصرف غیر واقعی بر روی کنتور آب و تحمیل آب بهای بسیار بیشتر از مقدار واقعی مصرف به مشترکین (در مواقع افت فشار آب به دلیل مکش پمپ آب به همراه مقادیر زیادی هوا و کف از کنتور عبور می کند) و همچنین ایجاد فشار منفی ناشی از کارکرد تعداد زیادی پمپ‌های خانگی بر روی شبکه آب موجب مکیده شدن آب سطحی آلوده و فاضلاب خانگی در نقاطی می شوند که شبکه آب دارای شکستگی و یا دارای نشتی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مشترکین درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شکستگی یا وجود انشعابات غیرمجاز و نصب پمپ بدون مخزن بر روی شبکه آب به مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت که به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی است   اطلاع داده شود تا همکاران در اسرع وقت بررسی‌های لاز را انجام دهند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)