جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هشدار مدیر عامل شرکت آبفا لرستان در خصوص افزایش مصرف آب

هشدار مدیر عامل شرکت آبفا لرستان در خصوص افزایش مصرف آب

 

 

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و در گفتگویی با مدیر عامل این  شرکت از روند صعودی مصرف آب در استان خبر داد وگفت:متاسفانه علی رغم هشدارهای جدی شرکت آب و فاضلاب و با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش دما شاهد مصرف بالای آب در بین مشترکین این شرکت هستیم.

حمید رضا کرم وند گفت:تولید آب از ابتدای سال جاری تا اواخر اردیبهشت ماه در حدود۲۹ میلیون مترمکعب در مناطق شهری و روستایی می باشد.

کرم وند  از همشریان لرستانی درخواست کرد که با توجه به دو پدیده شیوع ویروس کرونا و وارد شدن به فصل گرما نسبت به رعایت الگوی مصرف و خودداری از مصرف آب در موارد غیر ضروری دقت نمایند.

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان گفت:یکی از معضلاتی که به نحوه خدمات رسانی به شهروندان خسارت وارد کرده و همچنین منجر به تضییع حقوق برخی از  شهروندان لرستانی می شود استفاده از انشعاب غیر مجاز است که در صورت مشاهده آن توسط نیروهای این شرکت  با فرد خاطی برخورد جدی خواهد شد.

 وی در انتها گفت:خوشبختانه با تمهیداتی که در نظر گرفته شده و با همراهی مردم تلاش می کنیم تابستان را با کمترین چالش در حوزه آب شرب به پایان برسانیم.

اضافه می گردد که مطابق آخرین آمار شرکت آب و فاضلاب در حدود ۵۸۴ هزار مشترک آب در استان وجود دارد که از این تعداد۴۴۴ هزار مشترک در بخش شهری و ۱۴۰هزار مشترک در بخش روستایی قرار دارد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)