دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم سطح سازی ۲۰۰۰دریچه منهول فاضلاب به روش جدید

یاسر اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

هم سطح سازی ۲۰۰۰دریچه منهول فاضلاب به روش جدید

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،یاسر اکبریان مدیرعامل این شرکت ازهم سطح سازی ۲۰۰۰ دریچه منهول فاضلاب در هفت ماهه گذشته خبر داد.

وی توضیح داد یکی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش رضایتمندی مردم و نمای ظاهری خیابان و معابر عمومی بحث هم سطح سازی منهول های فاضلاب می باشد که خوشبختانه در طی ۷ماه گذشته در سطح شهرهای استان همکاران معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب ۲هزار دریچه منهول فاضلاب به روش های جدید با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان هم سطح سازی نموده اند.

اکبریان خاطرنشان کرد در روش های جدید نصب درب منهول از جدیدترین مدل های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده به کار گرفته شده که از ویژگی های بارز این مدل نصب راحت می باشد همچنین برای هم سطح سازی از آسفالت سرد استفاده می شود که موجب ترافیک در محدوده کار عمرانی نمی شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان افزود:در حال حاضر حدود ۲۷۵۰۰ منهول فاضلاب در استان موجود است که بخش عمده ای از این منهول ها با استفاده از روش های جدید هم سطح سازی شده اند .

وی یکی از مشکلات شرکت آب و فاضلاب در این بخش را سرقت درب منهول عنوان نمود ه که با استفاده و جایگزینی درب منهول های جدید از کاهش سرقت آنها در طی ماههای گذشته خبر داد.

در پایان اکبریان تاکید کرد که از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم ریختن هر گونه زباله به داخل منهول های فاضلاب  درصورت مشاهده منهول های فاقد درب به مراکز نیروی انتظامی ویا سامانه ۱۲۲ جهت پیگیری اطلاع داده شود.

لازم به ذکر است که تعداد ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب می باشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)