يكشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

پاسخگويي مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان به مشكلات و درخواست هاي مشتركين از طريق سامانه سامد

در پنجمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب:

پاسخگويي مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان به مشكلات و درخواست هاي مشتركين از طريق سامانه سامد

 

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به صورت تلفني به درخواست هاي مردم رسيدگي نمود.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان لرستان حمید رضا کرم وند مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداري لرستان ازطريق شماره تلفن۱۱۱ به درخواستها و مشكلات مطرح شده توسط مردم رسيدگي نمود.

مدیر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان لرستان در اين رابطه بيان داشت : به منظور پيگيري مشكلات و درخواستهاي مطرح شده ، از تمامي افراد تماس گيرنده مشخصات لازم از جمله كد ملي و شماره تماس دريافت مي شود و پس از رسيدگي هاي لازم در اسرع وقت نتيجه پيگيري به آنها اطلاع رساني مي گردد.

مهدی بابایی پور مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان در خصوص شکایات مطرح شده تلفنی گفت: درخواست های تلفنی با موضوع شکستگی لوله آب،هزینه خرید کنتور،افزایش قیمت آب بها ، قطع آب و...بودند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)