دوشنبه ۱۰ دى ۱۴۰۳

پاسخگویی به درخواست های شهروندان لرستانی توسط مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب از طریق سامانه سامد استانداری

پاسخگویی به درخواست های شهروندان لرستانی توسط مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب از طریق سامانه سامد استانداری

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، در جلسه پاسخگویی مدیر ان بر خط از طریق سامانه سامد مدیر عامل این شرکت با حضور در مرکز سامد واقع در استانداری لرستان به درخواست ها وشکایات مردم پاسخ داد.

حمید رضا کرم وند در خصوص تکریم ارباب رجوع گفت: وظیفه خطیر ما خدمات رسانی هرچه بهتر به شروندان لرستانی است.در این روزها که درگیر بیماری کرونا هستیم همکاران ما بی وقفه بیشتر خدمات دهی خود را به صورت تلفنی انجام داده تا کمتر شاهد حضور فیزیکی مشترک باشیم.

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان اضافه کرد:همچنین به منظور رفاه حال شهروندان سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده ثبت حوادث آب و فاضلاب و رفع حادثه در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

کرم وند به شهروندان لرستانی توصیه کرد که با کاهش دما و احتمال یخ زدگی کنتور و اتصالات ،آنها را در برابر یخ زدگی محافظت نمایند.

لازم به ذکر است که  چنانچه کنتور مشترکی در اثر یخ زدکی خراب گردد هزینه تعویض آن بر عهده مشترک می باشد که در سال جاری با توجه به افزایش قیمت ها هزینه تعویض آن برای مشترک مبلغی در حدود ۵۰۰ هزار تومان دربرخواهد داشت.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)