جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۷۱ هزار و ۵۶۶ تماس با سامانه گویا ۱۲۲  برقرار شده است.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به به اینکه مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس ۱۲۲ به صورت شبانه روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است، اظهار کرد: مشترکین می‌توانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش مورد نظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند.

وی افزود: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره ۱۲۲ اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: همچنین شهروندان وظیفه شناس و مسئولیت پذیر می توانند با تماس با سامانه ۱۲۲ ، به صورت محرمانه انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند.

اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۷۱ هزار و ۵۶۶ تماس با سامانه گویا ۱۲۲  برقرار شده است: اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۱ هزار و  ۲۰۱ مورد مشکل خود را با اپراتور سامانه ۱۲۲ مطرح کرده‌اند.

وی تعداد حوادث ثبت شده از طریق تماس‌های تلفنی را ۷۱ هزار و ۵۴۵ مورد عنوان کرد و گفت:  از این تعداد ۶۲ هزار و ۷۰۳ مورد در حوزه آب و ۷ هزار و ۲۱۷ مورد در حوزه فاضلاب بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یک هزار و ۱۰۸ تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۲ مربوط به امور مشترکین بوده است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)