جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پروژه آبرسانی به ۱۰۱ روستای لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

پروژه آبرسانی به ۱۰۱ روستای لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

یاسر اکبریان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، دهه‌فجر را فرصتی برای ارائه دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: در این ایام شرکت‌های خدمات‌رسان فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی دارند که ما در شرکت آب‌وفاضلاب لرستان نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال در دهه‌فجر حدود ۱۰۱ روستا از روستاهای لرستان تحت پوشش شبکه آب سالم و بهداشتی قرار می‌گیرند، افزود: این ۱۰۱ روستا در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دلفان، چگنی، کوهدشت، دورود، خرم‌آباد و بروجرد قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان عنوان کرد: اعتباری که برای آبرسانی این روستاها در نظر گرفته شده ۹۱۳ میلیارد ریال است که شامل بحث خط انتقال، حفر چاه، نیرو رسانی، احداث نیروگاه پمپاژ، احداث مخزن و سایر موارد می‌شود.

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ما شاهد افزایش روستاهای تحت پوشش شرکت آب‌وفاضلاب در سطح استان خواهیم بود.

اکبریان گفت: البته آبرسانی این روستاها جدا از بحث جهاد آبرسانی است که به موازات این پروژه‌ها در حال اجراست و براساس تعهد و قراردادی که بین بسیج سازندگی و شرکت آب‌وفاضلاب لرستان منعقد شده پس از دهه‌فجر و تا پایان سال بخشی از آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)