جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیام تبریک مهندس حمیدرضا کرم وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ « سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»

پیام تبریک

پیام تبریک مهندس حمیدرضا کرم وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ « سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

در رویش هر جوانه در بهار، جلوه ای از جمال خداوند متجلی می شود. پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش عید نوروز فرصتی بس گرانبهاست برای اصلاح، تحول و نو شدن باورها، نگرش ها، اندیشه ها و رفتارها.
بر خود لازم می دانم اعیاد مبارک شعبانیه و فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به همه هم استانی های گرامی به ویژه مشترکین محترم عزیز در سطح روستاها و شهرهای استان و به طور خاص به همکاران پرتلاش و جهادی خود در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان که به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال انجام خدمت می باشند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
سالی که گذشت برای شرکت های آب و فاضلاب سال خاصی بود و فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشتیم که یکی از مهم ترین اتفاقات آن بحث یکپارچه سازی در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بود. خوشبختانه با توجه به این اتفاق در سطح استان لرستان با همبستگی و تلاش  مناسبی که انجام گرفت در همان بدو یکپارچه سازی به سرعت زیرساخت ها و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفت تا در همان روزهای اولیه شرح وظایف همکاران و مکان های استقرار همکاران علیرغم آنکه شیوع ویروس منحوس کرونا با این امر همزمان شده بود و به تبع شرایط بهداشتی محیط کار بسیار سخت بود تعیین شود و در این بین همکاران عزیز با روحیه جهادی که داشتند مشکلات را به سرعت برطرف نمودند و ظرف دو سه ماهه اول سال ۹۹ توانستیم به یک ثبات نسبی در بحث یکپارچه سازی برسیم. از دیگر اقداماتی که در سال ۹۹ صورت گرفت بحث رفع مشکل تامین آب شرب بیش از ۴۰۰ روستای استان لرستان در بازه زمانی ۱۱ ماهه بود. خوشبختانه تمام این اقدامات با استفاده از تجهیزات و امکاناتی که در حوزه شهری وجود داشت و با توجه به وضعیت مطلوب شرکت در این حوزه، مشکلات برخی از این روستاها به صورت مقطعی و اکثر آن ها به صورت اساسی برطرف گردید تا بتوانیم در راستای توزیع عادلانه آب در سطح روستاهای استان گام های موثری برداریم؛ اما این کافی نخواهد بود و تلاش ما بر این خواهد بود تا در سال جدید و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر   «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» تلاش خواهیم کرد تا ضمن تحقق هدفی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده اند در بخش آب و فاضلاب اقدامات ارزشمندی را صورت دهیم. تلاش داریم که پروژ های مهمی را که در سطح استان داریم به نتیجه برسانیم و امیدواریم  که با کمک همه دستگاه ها و همکاری مطلوبی که مردم عزیز در سطح روستاها و شهرها دارند بتوانیم به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در بخش آب و فاضلاب در سطح استان لرستان برسیم.

ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی برایتان آرزومندم.

    
حمیدرضا کرم وند
 مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)