يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت ۷۳ درصدی پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان چگنی

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

پیشرفت ۷۳ درصدی پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان چگنی

 

 

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان در جریان بازدید از پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان چگنی با حضور فرماندار چگنی از پیشرفت ۷۳ درصدی این طرح در روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد خوشبختانه با توجه به نگاه مثبت دولت سیزدهم و حضور فعال بسیج سازندگی در طرح بزرگ جهاد آبرسانی شاهد روند مطلوب این پروژه در سطح استان هستیم و یکی از مناطقی که سرعت اجرای به شکل مطلوبی در حال انجام می باشد شهرستان چگنی است.

وی درخصوص مشخصات این طرح در شهرستان چگنی گفت: این پروژه ها شامل آبرسانی به ۳مجتمع بزآب،ژریژبان و نرگسه با حفر یک حلقه چاه،احداث ۶ باب مخزن به ظرفیت ۱۶۰۰ مترمکعب ،لوله گذاری خط انتقال ۲۴ کیلومترو ۲کیلومتر شبکه توزیع ادامه دارد.

اکبریان اضافه کرد:با اتمام طرح جهاد آبرسانی در شهرستا چگنی ۲۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۶۵۵۲نفر از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

 

بازگیر فرماندار شهرستان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در جهت تامین پایدار اب شرب توسط مجموعه آبفا  از اجرای طرح موفق جهاد آبرسانی در روستاهای چگنی تقدیر و این طرح را از افتخارات دولت سیزدهم در کشور دانست که موجب آبرسانی به روستاهای محروم زیادی در کشور و استان خواهد شد.

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)