يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کاهش ۱۱ درصدی حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی بخش شهری استان لرستان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

کاهش ۱۱ درصدی حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی بخش شهری استان لرستان

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان آمار حوادث و اتفاقات آب انجام شده دربخش شهری در سامانه CRM متمرکز شرکت را ۲۷ هزار و ۳۴۱ مورد عنوان کرد و گفت: آمار حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی بخش شهری  لرستان نسبت به سال گذشته ۱۱ و ۱۷ درصد کاهش داشته است.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از کاهش تعداد حوادث و اتفاقات مرتبط در انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال آب آشامیدنی در استان خبر داد.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه  به استناد آمار حوادث و اتفاقات آب اعلامی انجام  شده در سامانه CRM متمرکز شرکت ۲۷ هزار و ۳۴۱ مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۳۰ هزار و ۷۸۱ حادثه در انشعابات و خطوط اتفاق افتاده است.
 
به گفته اکبریان آمار حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی لرستان نسبت به سال گذشته ۱۱ و ۱۷ درصد کاهش داشته است.
وی گفت:  پیگیری و اجرای برنامه‌های نگهداشت ، مدیریت فشار ، اصلاح و نوسازی خطوط فرسوده و قطع انشعابات دوآبی و همچنین افزایش کیفیت نصب انشعابات آب از علل کاهش حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی لرستان است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)