جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

کاهش ۲۰ درصدی آبرسانی سیار به روستاهای لرستان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

کاهش ۲۰ درصدی آبرسانی سیار به روستاهای لرستان

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه فروردین ماه سال جاری آبرسانی سیار به ۱۱۹ روستا با ۱۳ هزار خانوار انجام شد، گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان شاهد کاهش ۲۰ درصدی آبرسانی سیار به روستاهای لرستان هستیم.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه فروردین ماه سال جاری آبرسانی سیار به ۱۱۹ روستا در لرستان انجام شد، عنوان کرد: این تعداد روستا که عمده آنها تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار ندارند با ۲۸ تانکر آبرسانی شده‌اند.

وی افزود: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان شاهد کاهش ۲۰ درصدی آبرسانی سیار به روستاهای لرستان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: در حالی که این روستاها تحت پوشش  شرکت آب و فاضلاب نبودند اما بر مبنای رسالت ذاتی و درخواست مسوولان آبرسانی به این روستاها انجام شد.

اکبریان با اشاره به اینکه  بیشترین‌ آبرسانی سیار مربوط به روستاهای پل‌دختر و دلفان بود، گفت:  ۱۰۵ هزار متر مکعب آب سالم و بهداشتی بین ۱۳ هزار خانوار روستایی توزیع شد.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تامین آب آشامیدنی مورد نیاز روستاییان با مشکل مواجه باشد، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان این آمادگی را دارد که با فرا رسیدن فصل گرما نسبت به تامین آب آشامیدنی خانوارهای روستایی اقدام کنند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)