يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه تقدیر ویژه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

در هجدهمین جشنواره شهید رجایی :

کسب رتبه تقدیر ویژه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، در هجدهمین جشنواره شهیدرجایی با ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان برگزار و در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی از دستگاهها و ادارات برتر در این جشنواره تجلیل شد.

براساس این گزارش شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با کسب بیشترین امتیاز در شاخص های اختصاصی و عمومی موفق به کسب رتبه برتر در گروه "زیربنایی و توسعه زیرساخت" گرفت.

در قسمتی از این لوح تقدیر که به امضا استاندار استان لرستان رسیده آمده است از همت والا،تلاش خالصانه و اقدامات اثر بخش جنابعالی و مجموعه همکاران ،که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی به ارتقا سطح خدمت رسانی به مردم عزیز استان لرستان اهتمام ورزیده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

یاسر اکبریان به خبرنگاران گفت: این موفقیت نتیجه تلاش های جهادی و شبانه روزی مجموعه همکاران شرکت در بخش های مختلف کاری بوده است و تلاش خواهیم کرد این مسیر تا رسیدن به اهداف موردنظر با قدرت و همت همکاران ادامه داشته باشد.

وی از تمامی همکارانی که در این موفقیت نقش داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است براساس گزارش ریاست سازمان برنامه و بودجه استان این ارزیابی از ۵۶ دستگاه استان انجام گرفته که ۶ دستگاه از جمله شرکت آب و فاضلاب به عنوان دستگاه برتر انتخاب و ۱۹ دستگاه دیگر در حوزه اقدامات موضوعی از سوی ستاد جشنواره برگزیده و معرفی شدند.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)