شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

یاسراکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از تعویض ۳۸۰۰فقره کنتورآب خبرداد.

یاسراکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از تعویض ۳۸۰۰فقره کنتورآب خبرداد.

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیرعامل این شرکت گفت :  در چها رماهه اول سال جاری  ۳۴۹۲۴ فقره دستگاه کنتور خراب و فرسوده مشترکین شناسایی و فرآیندتعویض ۳۸۰۰عددازآنها شروع شده است .

اکبریان در ادامه توضیحات خود در خصوص قرائت دستگاههای کنتور مشترکین افزود:درصورت مراجعه مامورین قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به عناوین مختلف ،میانگین دوره های گذشته مصرف آب مشترک به عنوان علی الحساب تا دوره قرائت بعدی منظور می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: در همین بازه زمانی تعداد ۴۵۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

مهندس یاسر اکبریان افزود: از همه هم استانی های عزیز خواهشمندیم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل گرما اهتمام ویژه ای داشته باشند و از آب شرب فقط برای مصارف شرب و خانگی استفاده نمایند و به هیچ عنوان از آب شرب در موارد غیرضروری استفاده نشود. همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته در حال پایش شبکه توزیع آب در استان هستند و در صورتی که انشعابات غیر مجاز را شناسایی کنند با همکاری مناسب دستگاه قضایی در استان حتما جریمه های سنگینی را برای این مشترکین متخلف اعمال خواهند کرد.

وی از همه شهروندان لرستانی اعم از شهر و روستا درخواست نمود که با خرید امتیاز آب علاوه بر احترام به قانون این شرکت را در امر خطیر آبرسانی هرچه بهتر یاری رسانند.   

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)