شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

۱۴ طرح آب و فاضلاب در پلدختر و معمولان در دست اجراست

مدیرعامل آبفا لرستان:

۱۴ طرح آب و فاضلاب در پلدختر و معمولان در دست اجراست

 

 

به گزارش خبرنگارروابط عمومی شرکت آب وفاضلاب لرستان، یاسر اکبریان روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل حوزه آبرسانی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه ۱۲ طرح از این تعداد در حوزه آب و ۲ طرح در بخش فاضلاب است، اظهار کرد: شرکت آبفا اکنون در تمامی شهرستان های استان در زمینه آبرسانی پروژه های متنوعی را در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه ها در بازه های زمانی مختلف ماه های آتی آماده بهره برداری است.

وی در خصوص پروژه های این شرکت در پلدختر، معمولان و سراب حمام عنوان کرد: در بخش آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی بحث آبرسانی روستایی در دست انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان اضافه کرد: در حوزه شهری نیز پروژه های مختلفی در بخش اصلاح شبکه و توسعه در جریان است که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

 

اکبریان در خصوص پروژه های بخش فاضلاب تصریح کرد: ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار است که در صورت تحقق این هدف جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه را به حدود ۴۰ هزار نفر خواهیم رساند.

 

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پلدختر انجام شده و حدود ۱۰ کیلومتر از آن باقی مانده است، امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه مدت این طرح نیز تکمیل و به سرانجام مطلوب برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا لرستان میزان اعتبار مورد نیاز بخش فاضلاب شهرستان پلدختر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

اکبریان ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیریت ارشد استان، معاون عمران استانداری، مسوولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین حمایت های ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد نسبت به طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب از همه نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با توجه به قرارگیری در فصل بودجه نسبت به جذب اعتبارات آب و فاضلاب مساعدت حداکثری داشته باشند.

 

در ادامه این نشست سید حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی مجموعه شرکت آبفا، این اقدامات ارزشمند را در میزان رضایتمندی مردم از نظام و انقلاب تاثیرگزار دانست و ضمن درخواست جهت تسریع در انجام این پروژه ها بویژه در بحث آبرسانی روستایی نسبت به جذب اعتبارات برای سرعت بخشیدن به این پروژه ها از طریق وزارت نیرو و حوزه مجلس قول مساعد داد

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)