سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در لرستان اصلاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در لرستان اصلاح می شود

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان مهندس حمیدرضا کرم وند  اظهار داشت: با توجه به موضوع تنش آبی و خشکسالی، برنامه ریزی هایی برای جلوگیری از هدررفت آب، مدیریت مصرف و اصلاح شبکه فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود ۴۵ درصد شبکه آب در سطح شهر و روستای استان فرسوده می باشد، در همین راستا قرار است که ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده شهری و ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده روستایی اصلاح شوند تا با این کار بتوان بخشی از هدررفت آب را جلوگیری کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: همچنین ۲۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و دلفان وارد مدار می شوند، علاوه بر این نیز پنج کیلومتر خط انتقال در کل شهرها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از دیگر اقداماتی که در دستور کار قرار دارد حفر، تجهیز و برق رسانی به هشت حلقه چاه آب در خرم آباد، دورود، ازنا، بروجرد، کوهدشت و سلسله است و نصب یک دستگاه آب شیرین کن در سپیددشت نیز امسال انجام می شود.

کرم وند با اشاره به اقدامات لازم در بخش روستایی گفت: اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال، حفر، تجهیز و برق رسانی به ۱۰ حلقه چاه آب روستایی به ۳۰ روستا، تکمیل پروژه آبرسانی به ۴۰ روستا، تکمیل و وارد مدار کردن دو هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و تکمیل چهار واحد پمپاژ آب انجام می شود.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)