شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

۴۳۵میلیارد ریال برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم‌آباد هزینه شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد؛

۴۳۵میلیارد ریال برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم‌آباد هزینه شده است

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه پنج طرح در استان آماده بهره‌برداری هستند، گفت: ۴۳۵ میلیارد ریال برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد هزینه شده است.

یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج طرح در استان آماده بهره‌برداری هستند که مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح‌ها سال گذشته آغاز شده و از طریق این طرح‌ها برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت ایجاد اشتغال شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه شده  و ۸.۷ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب (خط اصلی و فرعی) نیز اجرا شده همچنین برای اجرای ۶.۷ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

اکبریان تصریح کرد: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال برای اجرای ۵.۹ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای ۸.۹ کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.

وی ادامه داد: ۱۰.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح ها همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: حدود ۶۰۴ هزار مشترک آب و ۲۹۸ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آبفای لرستان هستند

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)