پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام تصفیه خانه و پروژه فاضلاب ازنالازم است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام تصفیه خانه و پروژه فاضلاب ازنالازم است.

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،در بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ازنا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ضمن تشریح وضعیت اجرایی و پیشرفت پروژه در خصوص اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه توضیحاتی را ارائه کرد.

حمید رضا کرم وند گفت:تصفیه خانه فاضلاب شهر ازنا  با ظرفیت ۱۱ هزار متر مکعب  در شبانه روز و جمعیتی در حدود ۵۸ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.این تصفیه خانه دارای یک مدول بوده و فرآیند آن لجن فعال می باشد و تاکنون ۷۰ درصد مراحل ساختمانی آن اجرا شده است.

کرم وند گفت:شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ازنا در حدود ۱۸۰ کیلومتر بوده که ۶۰ کیلومتر آن اجرا شده است امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی جمع آوری فاضلاب به اتمام رسیده و فاضلاب کلیه شهر به صورت اصولی و مدرن به تصفیه خانه متصل گردد.

کرم وند در خصوص اعتبار این پروژه توضیح داد و گفت:تاکنون در این پروژه ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده و جهت اتمام آن نیاز به اعتباری در حدود ۴۳۹ میلیارد تومان می باشد  .

 

دکتر رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص همکاری جهت جذب اعتبار این پروژه همکاری خود را با این شرکت اعلام نمود.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)