يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

۵طرح شرکت آبفای استان در دهه فجرانقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

۵طرح شرکت آبفای استان در دهه فجرانقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پنج طرح آبفای استان در حوزه توسعه فاضلاب تکمیل شده است و همزمان با ایام دهه فجر بهره برداری می‌شود.

 

یاسر اکبریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان لرستان اظهار کرد: این طرح ها مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آن ها هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح ها سال گذشته آغاز شده است که برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت آنها ایجاد اشتغال شد.

اکبریان عنوان کرد: برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه و هشت و هفت دهم کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب (خط اصلی و فرعی) نیز اجرا شد همچنین برای اجرای ۶ و هفت دهم کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال با اجرای پنج و ۹ دهم کیلومتر شبکه جمع آوری اجرا و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای هشت و ۹ دهم کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.

اکبریان ادامه داد: ۱۰ و نیم کیلومتر شبکه جمع آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح ها همزمان با دهه فجر بهره برداری می شوند.

حدود ۶۰۴ هزار مشترک آب و ۲۹۸ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آبفای لرستان می باشند

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)