يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان بازسازی شد

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان بازسازی شد

 

 

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان در جلسه ای با معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب استان از بازسازی و لایه روبی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شش ماه اول سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت آبفا اظهار داشت: عملیات شستشوی  بیش از ۵۶۰کیلومتر شبکه فاضلاب استان با هدف افزایش طول عمر شبکه فاضلاب ، جلوگیری از پس زدگی و گرفتگی شبکه فاضلاب و رضایتمندی مشترکین و باعملیات تخلیه منهول ها و شستشو با دستگاه واترجت صورت گرفته است.

وی ادامه داد:با توجه به این که طول خط و شبکه فاضلاب در استان نزدیک به ۱۷۰۰ کیلومتر می باشدبرنامه ریزی لازم جهت بازسازی و شستشوی مابقی آن در دستور کار شرکت می باشد.

یرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان همچنین با اشاره به  سم پاشی منهولهای فاضلاب در سطح استان گفت: با هدف امحاء سوسک ها و حشرات موذی و همچنین افزایش سطح بهداشت عمومی و رضایت شهروندان، تعداد ۲۶هزارفقره منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان سم پاشی شده است.

یاسر اکبریان در خصوص برنامه آمادگی این شرکت در مقابله با پس زدگی منهولهای فاضلاب در هنگام بارندگی گفت:عملیات نصب سرریز بر روی خطوط اصلی فاضلاب به صورتی که نقاطی که احتمال پس زدگی در زمان بارندگی داشته شناسایی شده که با نصب سرریز مانع از برگشت فاضلاب  و شکستگی دریچه های فاضلاب می شود.

اکبریان در پایان از شهروندان درخواست نمود که به هیچ عنوان نخاله ساختمانی و ضایعات خود را در منهول های فاضلاب نریزند همچنین در صورت مشاهده شکستگی و یا گرفتگی فاضلاب با سامانه ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت در رفع آن اقدام گردد.

لازم به ذکر است تعداد ۲۹۴ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار دارد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)