پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

آب

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا لرستان برای مقابله با بارندگی های اخیر

پنجشنبه, ۹ فروردين, ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان عنوان کرد؛

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر منجر به قطع آب سه روستای پل‌دختر، یک روستا کوهدشت و یک روستا دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستاها وصل شد.

پنجشنبه, ۹ فروردين, ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درخصوص الزامی بودن نصب همزمان پمپ ومخزن برای طبقات وفوقانی درسطح استان تاکید کردند 

پنجشنبه, ۹ فروردين, ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب لرستان   از شستشوی بیش از ۱۱۰ مخزن ذخیره آب شهرستان چگنی در سال ۱۴۰۲خبر داد.

چهارشنبه, ۸ فروردين, ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛ تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک آبفا با سامانه ۱۲۲

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تماس ۶۸۲ هزار مشترک با سامانه  ۱۲۲ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و بهبود و تقویت زیر ساخت این سامانه، شاهد تماس ۶۸۲ هزار مشترک تماس با سامانه شرکت بودیم که این تماس ها  درسطح شهرستان‌ها و حتی مناطقی که تحت پوشش هم نبودند صورت گرفته است.

به گفته وی از ۶۸۲ هزار تماس ، ۱۰۶  هزار و ۸۲۵ مربوط به حوادث آب است.

دوشنبه, ۲۸ اسفند, ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان عنوان کرد؛

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان درجمع خبرنگاران استانی  از آمادگی تیم های امدادی و اتفاقاتی این شرکت به همراه  تمامی تجهیزات وامکانات در ایام نوروز در سطح استان  و همچنین برای  ارائه خدمات به مسافرین نوروزی اطلاع و دراین خصوص تاکید کرد  خدمات شرکت آب وفاضلاب بصورت بی وقفه وشبانه روزی میباشد و باتوجه به این رسالت برنامه ریزی لازم بعمل آمده تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم و مشترکین ارایه نماییم   مدیرعامل شرکت آبفا همچنین  خاطرنشان کرد با توجه به ورود سامانه بارشی  در روزهای آینده به جو

يكشنبه, ۲۷ اسفند, ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان آمار حوادث و اتفاقات آب انجام شده دربخش شهری در سامانه CRM متمرکز شرکت را ۲۷ هزار و ۳۴۱ مورد عنوان کرد و گفت: آمار حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی بخش شهری  لرستان نسبت به سال گذشته ۱۱ و ۱۷ درصد کاهش داشته است.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از کاهش تعداد حوادث و اتفاقات مرتبط در انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال آب آشامیدنی در استان خبر داد.

پنجشنبه, ۲۴ اسفند, ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: با آبرسانی به شهرک امام خمینی(ره) کوهدشت  بیش از ۶۰۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به ضرورت تامین آب آشامیدنی سالم و از طرفی افزایش جمعیت و کمبود  آب مورد نیاز شهرک، پروژه آبرسانی به شهرک امام خمینی (ره) کوهدشت در دستور کار قرار گرفت.

چهارشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حذف کدورت آب آشامیدنی خرم‌‌آباد گفت: کدورت آب  آشامیدنی  ۱۰ هزار اشتراک در خرم‌آباد که  ۵ یا ۶ درصد مشترکین شهر را تشکیل می‌دهند حذف شده است.

سه شنبه, ۲۲ اسفند, ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

یاسر اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: میزان مصرف آب در لرستان ظرف ۶ ماه گذشته  ۶۷  میلیون متر مکعب بوده است، در ۱۵ روز پایانی اسفند ماه به دلیل سنت خانه تکانی مصرف آب ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف ۶ ماه گذشته  ۶۷  میلیون متر مکعب آب مصرف کرده‌اند، اظهار کرد: در ۱۵ روز پایانی اسفند ماه به دلیل خانه تکانی مصرف آب ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

چهارشنبه, ۱۶ اسفند, ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)