به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت از پاسخگویی به ۴۳۹ فقره شکایت و درخواست های مردمی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
قیصر بیرانوند در خصوص اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان گفت:شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک دستگاه خدمات رسان همواره و در هر شرایطی بی وقفه به ارائه خدمات به هم استانی های گرامی پرداخته و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشترکین را در اولویت کاری خود قرار داده است
بیرانوند اضافه کرد:در شش ماهه اول سال جاری ۴۳۹درخواست و شکایات شهروندان هم استانی از طریق:سامانه سامد،شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،سازمان بازرسی ،جلسات هفتگی ملاقات های مردمی،ثبت شکایت در سامانه آب و فاضلاب استان و دریافت شکایت به صورت حضوری و تلفنی دریافت شده است.
وی در پایان گفت: ما در شرکت آبفا استان مفتخریم که به صورت شبانه روز در راستای محرومیت زدایی و افزایش رضایتمندی هم استانی های ارجمند به ارائه خدمات می پردازیم و مسلما کاستی هایی نیز در این راستا وجود دارد که با مشارکت شهروندان هم استانی آنها را به حداقل خواهیم رساند.