سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

شهريور ۱۳۹۹

حمیدرضا کرموند
با انتشار پیامی از طرف مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان صورت گرفت:

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، مدیرعامل این شرکت با انتشار پیامی از همراهی و همکاری صمیمانه مردم در مدیریت مصرف مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی و تشکر نمود.

پنجشنبه, ۱۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد:

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر دفتر امورحقوقی ،قراردادها،تحصیل و تملک اراضی در یک نشست ویدئوکنفرانسی فعالیتهای حقوقی این شرکت را در خصوص ثبت دعاوی حقوقی  و غیره در سامانه  سماح  وزارت نیرو و بررسی سندهای ملکی و درجه اطلاعات ، سامانه حد نگارو...مطرح نمود.

در این جلسه در خصوص تکمیل و به روز آوری این دفتر در موارد مذکور بحث و بررسی لازم به عمل آمد.

سه شنبه, ۸ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
برخورد جدی با انشعابات غیر مجاز آب در لرستان

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،معاونت مشترکیناین شرکت از معضلات انشعابات غیرمجاز در سطح استان خبر داد.

مرتضی یاراحمدی گفت: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب آبرسانی اصولی و صحیح به مشترکان شهری و روستایی خود را بر عهده دارد.از ابتدای سال تاکنون با الحاق شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی تلاش پرسنل آب و فاضلاب در این مسیر دوچندان شده است.

سه شنبه, ۸ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
با حضور وزیر نیرو انجام گرفت:

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،در روزهای پایانی شهریور ماه با حضور وزیر محترم نیرو و به صورت ویدئوکنفرانسی طرح آبرسانی به ۲۶ روستای استان لرستان در قالب پویش هرهفته الف-ب-ایران افتتاح گردید.

وزیر نیرو در مراسم ویدئوکنفرانسی افتتاح آبرسانی به ۲۶ روستای لرستان از اقدامات انجام گرفته در شهر و روستاهای این استان در زمینه آب و فاضلاب قدردانی نمود.

سه شنبه, ۸ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،معاونت مشترکین این شرکت درخصوص یکی از معضلاتی که بر سر راه خدمات رسانی این شرکت وجود دارد گفت:

یکی از وظایف این شرکت آبرسانی به نقاط شهر و روستاهایی که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب است.در این مسیرمعضلاتی وجود داشته که روند خدمات رسانی را کند می کند.

 مرتضی یاراحمدی گفت:استفاده از انشعاب غیر مجاز علاوه بر این که به شبکه آبرسانی خساراتی وارد می کند موجب تضیع حقوق سایر شهروندان می شود.

شنبه, ۲۹ شهريور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان خبرداد:

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان خبرداد:برنامه ریزی برای اجرای شبکه آبرسانی به ۴۰۰روستا درلرستان/ توزیع عادلانه آب یکی ازمزیت های یکپارچه سازی درشرکت های آبفا می باشد.

شنبه, ۲۹ شهريور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
معاون مشترکین شرکت و اموردرآمد آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،معاونت مشترکین از ادغام اطلاعات مشترکین شهری و روستایی خبر داد.

مرتضی یاراحمدی یاراحمدی گفت: از ابتدای سال ۹۹ برنامه ریزی جهت یکسان سازی برنامه نرم افزاری مشترکین شهری و روستایی که دارای مشکلات خاص خود بود در کمترین زمان ممکن همسان سازی صورت گرفت.

شنبه, ۲۹ شهريور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،مدیر عامل این شرکت خبر از وصل شدن آب شرب روستای چم کبود شهر معمولان داد.

حمید رضا کرم وند در این خصوص توضیح دادکه خوشبختانه با تلاش جهادی و شبانه روزی نیروهای اتفاقات و پیمانکار شرکت موفق شدیم در کمتر از دو ماه از شروع پروژه مشکل آب شرب این روستا را حل نماییم.

شنبه, ۲۹ شهريور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
باحضوروزیرمحترم نیرووبه صورت ویدئوکنفرانس صورت خواهدگرفت:

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب لرستان مدیرعامل این شرکت خبراز افتتاح طرح های آبرسانی به ۲۶ روستای استان لرستان درهفته آخر شهریورباحضوروزیر محترم نیرو به صورت ویدئوکنفرانس داد.

شنبه, ۲۹ شهريور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)